Tilmeldingsfrist er overskredet
Så er det igen tid til at finde forklædningerne frem igen, og komme ned og slå katten af tønden, kåre den bedst udklædte deltager, krone den nye kattekonge, og afslutte med en gang fastelavnsboller med kaffe/te eller måske varm kakao.
Alle uanset tidligere kamperfaring eller roerniveau kan deltage.Du skal for at deltage blot møde op omklædt, og gerne udklædt, og klar til kamp på vandet kl. 14.00.
Prisen for at deltage er kr. 0,-, så dét er ikke undskyldningen for ikke at deltage. Tilmelding sker som altid via eventet på vores hjemmeside, og det af hensyn til indkøb af fastelavnsboller mm.
Vi ses på vandet
21.02.2020
23.02.2020 kl. 13.30 - 23.02.2020 kl. 16.30
0,00 kr.