Velkommen til Kolding Kajak Klub

OM OS

Kolding Kajak Klub er perfekt placeret ved Kolding Å, hvi vi både har adgang til åens stille vand samt Kolding Fjords vide vande og herfra til Lillebælt. Det betyder, at der kan roes kajak hele året rundt. Vi har adgang til motionsrum, sauna samt stort fælles lokale til daglig aktiviteter, hygge og festlige tiltag.

Medlemmerne af Kolding Kajak Klub holder alle af at ro i kajak, men vi er også en klub, der har mange aktiviteter ud over kajaksporten, og man kan lokke Koldings kajakroere til mange ting, bare man tager initiativet. Læs evt. om kommende aktiviteter her på siden.

Vil du på besøg eller bare vide mere, kan ud kontakte klubbens Medlemsansvarlige, som du finder øverst under menuen Udvalg.

Rostatistik:
Sommer2020 Vinter2020-2021 Sommer2021